Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Soffan - 10 november 2008 18:57

Har väldigt svårt att motstå personlighetstester som jag får skickat till mig eller alla dessa fantastiska webbtester som finns lite varstans. Slänger mig mycket entusiastiskt över dem…. Spelar ingen roll om det är bilmärken eller en test om hur pass koll man har på getingar…. För att inte tala om Mensatestet Expressen hade för ett tag sen… gillar prickar och trianglar… haha…


Din personlighetstyp: Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig: Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare.

Om detta är en bra bild av mig de vet jag inte… men jag verkar ju i alla fall vara tyst och snäll… Men karriärerna vette tusan… har ju hoppats på marinbiolog eller konstnär… eller rymdforskare kanske… ;)


Så strunta i vad syo sa... kom till klarhet här i stället... http://se.41q.com/

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards