Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Soffan - 12 november 2008 22:32

Julstressade människor är intressant. Nu fick jag dessvärre inte nöjet att uppleva dem idag. Det är tydligen lite för länge kvar till jul i alla fall. Ska inte säga att jag är besviken men lite tomt känns det. Kanske krävs en förklaring… har haft en trevlig kväll efter jobbet på det lokala köpcentret. Planen var att i god tid införskaffa de julklappar som krävt lite tanke och som jag inte vill bli utan. Dottern hämtade upp mig på jobbet och sen snurrade vi runt i timmar bland butikerna. Inga sammanbrott och inga köer. Dessvärre snuvade hon mig på fika eftersom det inte fanns hallonbakelser… haha… Känns också som om jag kommer att återkomma till julhandeln ett flertal gånger innan jul… frossa lite i den hysteri som gärna uppstår. Jag vill inte framstå som illvillig… men jag gillar att knalla runt på det lokala shoppingcentret dagarna innan jul och bara finnas… Men som sagt… jag får ge mig till tåls ett tag till…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards