Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 13 november 2008

Av Soffan - 13 november 2008 18:42

GOLVVÅRD… meddelandet mejlades ut i början på veckan. När det började dra ihop sig idag så hade jag naturligtvis glömt bort detta och vad det innebar för mig. Jag skulle vara tvungen att sluta tidigare eftersom jag inte skulle kunna få gå på golvet utanför mitt rum. Vilken otur… haha. Attans va skönt de va att sluta lite tidigt idag. Har ju haft mer än massor att tänka på vilket tydligen varit mycket positivt för mig. Kreativiteten sprudlade under flera timmar… Avslutade mängder med små påbörjade projekt. Blev nästa tomt på skrivbordet. Tomt var kanske en överdrift men det syns i alla fall att det är en träskiva under alla papper… sen kan de ju också bero på att det var fönstertvätt för någon dag sen och att jag inte hittat rätt på alla pappershögar ännu… Papperslöst samhälle, pyttsan...

Av Soffan - 13 november 2008 12:28

Ibland ställs man inför jobbiga grejer, som nu… Hur berättar man för sina grannar att det är dags att höja hyran i januari med många procent så här lagom innan jul…?? Ingen granne är i och för sig oförberedd men det är i alla fall ett jobbigt besked.  Tanken med min närvaro på jobbet är kanske i och för sig inte att jag ska sitta och fundera över hyreshöjningar (eller kludda i min blogg)… men det är himla svårt att låta bli… och på lunchen måste de ju vara fritt att tänka på vad man vill… eller hur? Även tråkiga saker... Är rädd att några kommer att bli ledsen.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards