Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 14 november 2008

Av Soffan - 14 november 2008 22:36

Håller på att försöka övertyga en bekant om att han borde skaffa en blogg… Han har hittills ställt sig helt frågande. Är tveksamt om han någonsin ens läst en blogg… troligen inte… datanörd… men mer inne på tekniken… han frågar helt hopplösa grejer men jag håller god min och börjar inte fnissa. Är ju mycket snäll och väluppfostrad… haha… Värre var de igår när jag satt på ett möte där rösterna ibland blev lite höga och slutligen en man kände att han var tvungen att rita på tavlan för att vi andra skulle begripa… Herr Gunnar Papphammar med sin väderkarta kan slänga sig i väggen… de var de värsta jag varit med om. Och de var INTE läge att börja skratta över vad han faktiskt ritade på tavlan… inte bara en gång… utan två gånger… Hans karta blev festligt nog mycket busig.. och jag nästan grät av återhållen skratt… och idag ångrar jag att jag inte fotade tavlan för framtida bruk... haha... Förlåt xx att jag berättar om det här... men du... de va faktiskt himla skoj...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards