Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 18 november 2008

Av Soffan - 18 november 2008 20:16

Det är blixthalka. Och jag sitter nu i min soffa och summerar blessyrerna efter promenaden till bussen. Eller det är ett skämt att kalla det promenad jag gled, sprattlade och hasade snarare... Kan nog mest liknas med en något man kan se på tv på 5:an typ ”funniest home videos”. Ont gör de också. Hann i alla fall tänka på broddar… o de jag tänkte då var – broddar… över min döda kropp… kommer aldrig att hända… Men tja… man kan väl ångra sig… haha… sen när jag blir äldre… än vad jag är nu… Så nu sitter jag i min soffa med ett ömt knä, stukad fot och en sträckning i ryggen som inte är att leka med. Tuff utan broddar idag – öm gnällig krake i morron. Men jag ramlade inte!  Vilket troligen hade varit bättre eftersom jag då inte hade hunnit famla, flaxa och vrida mig så förtvivlat för att inte falla… de är ju då man gör sig illa… Hoppas nu bara att alla tar de lugnt ute på vägarna… dom som har bil…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards