Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 20 november 2008

Av Soffan - 20 november 2008 21:08

Idag fick jag melj från SIFO där de tackade så himla mycket för att jag lovat att ställa upp på att besvara frågor. Satt länge och funderade över hur de hade gått till. Sen kom jag ihåg nått jag nog helst önskade att jag glömt helt. Det ringde en trevlig ung man för någon månad sen och presenterade sig som xx och som ringde på uppdrag från just SIFO… Jag insåg tidigt i samtalet att alla mina försök att framstå som en medelbegåvad, ordinär och trevlig person grusades av de helt vansinnigt omöjliga frågeställningarna som jag ställdes inför. Inkonsekvens fick ett nytt ansikte. Mitt… De var många frågor och de gav många skratt… och jag gillar ju olika slags tester så jag lovar att jag kommer att fortsätta besvara enkäterna som nu kommer på mejlen… och de lovar ju anonymitet… haha…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards