Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Soffan - 1 januari 2009 21:08

Årets sista dag bjöds det på nyårsmiddag hos dottern. Det var mycket gott och dukningen var lysande… Nya årets första dag höll i stället på att bli dagen då jag till frukost förväxlade smulor av grov rågmacka med lilla vovvens frukost. Nu hann jag hejda mig och har därmed sparat denna kulinariska upplevelse till en annan gång. Tänker inte berätta hur det hela gick till… suck… Trots denna lilla fadäs känns det som om jag är på gång mot ett bra år. Ska mjukstarta lite med att jobba i morron… eller jag ska i alla fall infinna mig på kontoret och starta datorn. Sen lär det inte bli så mycket mer. Erfarenhetsmässigt vet jag att det tar minst en dag att ta sig igenom mailen….  som jag sagt tidigare… det är många som har synpunkter på hur jag sköter mitt jobb… Årets första dag ska man även önska alla en god fortsättning… så då gör jag det…

God fortsättning på nya året…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards