Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Soffan - 4 januari 2009 21:45

Det har varit skapligt kallt några dagar. Gillar inte att vara ute när de gör ont i näsan när man ska andas. Har löst det genom att ”tappa bort” mina täckbyxor… Ingen kan ju kräva att man ska vara ute bara för nöjes skull i kylan… o frysa… man kan ju bli sjuk… Nackdelen med denna lösning är att jag blir förtvivlat rastlös och börjar omorganisera här hemma. Man kan ju alltid möblera om bland de många innehållsmässigt diffusa pappershögar som jag har lite varstans… och ibland även slänga saker. Vilket istället då får ses som en positiv effekt av rastlöshet. Jag hittar saker också… t.ex manualen till min lilla tv som jag letat efter i två veckor ungefär och så hittade jag gamla nummer av serietidningen Silverpilen… som säkert ingen hört talas om sen någon gång på 70-talet. Tog någon timme att läsa några Gaston också. Haft en skaplig inomhusdag idag alltså… och så lite fika med dottern hos mamma som avslutning. Som sagt… en bra dag…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards