Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Soffan - 6 januari 2009 22:19

Så där ja. Idag har det minsann varit varmare ute… rent av mycket varmare. Täckbyxorna har därmed inte sett dagens ljus. Men de som har koll på vädret spår kallare grader ganska snart igen. Det är även sista lediga dagen på länge… så det känns bra att mjukstarta med tre arbetsdagar och naturligtvis sovmorgon. Har inte riktigt gjort allt jag tänkt nu när jag vart ledig. Framförallt har jag förträngt de jobbgrejer jag skulle ha haft klart till i morron. Men de får jag ta i morron. I morron är en mycket bättre dag för sånt som skulle vart klart senast idag. Har ju grejat med annat. Eller idag har jag väl mest bara varit en betraktare. Finns vissa saker som det är bättre att andra gör… t.ex pyssla om mitt nätverk här hemma. Men nu är det ompysslat och mår så gott igen. Precis som jag vill ha det. De ska inte synas bara fungera….

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards