Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Soffan - 14 januari 2009 21:59

Dottern kom instormades i förrgår kväll.. tvärstannade och stirrade in i köket och utbrast.. -Är de nån julkyrkogård här, eller? På köksbordet har jag just nu samlat flera decenniers smällkarameller och i hallen en samling kulor som katterna förstörde redan nån gång på 80-talet. Frågade henne lite försiktigt redan den dan jag tog ner granen om det var ok att jag slängde lite julgranspynt… och de var det. Så där ligger dom nu, smällkaramellerna, i väntan på bordet, de som nog inte ska få uppleva ännu en jul, i alla fall inte i mitt hem. Men det är många minnen som ska till tippen så jag är dit o klämmer, ruskar och ler lite fånigt. Men ut ska dom… Men just nu sitter och tittar på kvällens dokumentär Solen i ögonen - en film om Lars Winnerbäck vilket också innebär många minnen. Dom flesta i sommartid bland mygg, trängsel, goda vänner och hällande regn. Och en till sak…. Lars Winnerbäck har en buss… haha…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards