Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Soffan - 18 januari 2009 16:09

Är gottissugen och om man missade att äta lördagsgodis när de var lördag så måste de ju innebära att man har en godisdag innestående, eller hur? Har inte rört mig långt från soffan idag. Det är verkligen en sån dag… det är grått och någon minusgrad ute vilket innebär att det blir kallt inne och överlag trist. Har tittat på rätt mycket tv och sovit lite middag. Blev rätt imponerad av programmet om Birgitte Bardot och hennes djurrättsprojekt. Men nu börjar det nog bli dags att göra något vettigt innan tvättstugan kallar. Vettigt just nu skulle ju kunna vara att ringa telia och allra ödmjukast förmå dem att upphäva min ”flytt av telefon”… då jag inte har för avsikt att flytta… Krånglade visst till sig när jag skulle byta avtal inom samma företag… vilket förklarar varför telefonen varit så tyst här under helgen… Men nu är det faktiskt dags att införskaffa gårdagens uteblivna lördagsgodis... för att sedan dra sig ner i tvättstugan...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards