Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Soffan - 20 januari 2009 22:03

Är nästan glad att jag inte fått hämta min lilla bil idag. Det har toksnöat och jag känner mig överbeskyddande, vill ju inte att den lilla raringen ska försvinna under snön. Måste nog driva på projektet med att bygga carport, före nya balkonger… haha… eller vänta en massa år på att få ett garage. Tror vi har en väntetid på ca 8 år för att få en garageplats. De trista är att massor av platser är upptagen av bilar som inte används, mer än en gång om året då de besiktigas… Har nog fortfarande inte riktigt fattat att jag ”är med bil” igen. Ska bli så skoj att välja själv när och var jag vill åka… Var föresten utan bil i ganska precis 5 månader. Nästan… för jag har fått låna bil när de har behövts. Och jag har haft ”privatchaufför” ett otal gånger som kört mig både härs och tvärs i närmiljön… Tack så mycket för det… och kram.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards