Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Soffan - 26 februari 2009 20:02

Fick nyss besök av en hungrig och utelåst P. Då även jag funderade över vad som skulle ätas till kvällen for vi till McDonald för att äta slappismat… Har bara lite dåligt samvete, åt sallad till lunch, idag också… och då blir jag snabbt jättehungrig  igen….

Men tillbaka till slappismaten…. I flera dagar har det delats ut reklamlappar över hela stan där de erbjuder en speciell hamburgare 10 kr billigare… så dom lapparna skulle vi nyttja… och man kan verkligen säga att det här blev billigare… det gick på 5 kr för oss båda. Vi blev stum båda två och vi teg… Hoppas tjejen i kassan inte får alltför mycket skäll… Man kan ju undra hur många såna här erbjudanden hon bjudit på under veckan… Vi blev i alla fall mätt… men de kostade kanske en och annan guldstjärna i himlen… Frågan är; när vi nu teg, var de lika illa som att luras? Det känns lite så...

Av Soffan - 26 februari 2009 13:38

Nu ställer jag frågan fritt… Vem har bett om mer snö? Vi har ju massor med snö redan nu… behövs inget mer nu. Och var tog solen vägen, den sken så varmt och fint för bara en liten stund sen… Nä, vet ni vad… jag går och vilar igen och nästa gång jag tittar upp så skiner nog solen igen. I mina drömmar i alla fall….

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards