Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Soffan - 28 februari 2009 22:58

Minus 13 grader… jag tar tillbaka tidigare svammel om takdropp och vår och annat trams… glöm det ett tag till. Dessutom var melodifestivalen kass och lördagsgodiset är slut... och svinkall är det ute.... Men visst var de fint i fredags... drippen dropp.. o droppen dripp...

Av Soffan - 28 februari 2009 18:58


Behövs väl egentligen inga ord... TAKDROPP... innebär att det är vår på gång... i alla fall igår... påskdunen är väl i och för sig lite tidigt... men ändå... vår...

Av Soffan - 28 februari 2009 18:33

Terrariet är nu tömt och jag har sällskap av lilla vovven för att inte känna mig helt övergiven. Han tar verkligen sitt uppdrag på största allvar och underhåller mig hela tiden med nya saker som jag kan tänkas vilja leka med.

Var även nyss ner på den lokala matbutiken för att proviantera lite inför kvällen. Köpte lite lördagsgodis trots att det finns baddare kvar… Passade även på att handla lite i deras nya chark… vilken jag verkligen uppskattar. Idag blev det efter stor vånda kycklingklubbor… Finns det nått äckligare än att pilla bort skinn, ben och annat slams för att komma åt de goa vita köttet? Det enda som är värre är om kycklingen är rå… usch o fy… Matlagning är som sagt inte min starka sida… därför tack så väldigt mycket för den nya charken med ”bestämmasjälvsallad” och lite varm mat….

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards