Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Soffan - 18 mars 2009 22:01

Till mitt försvar för dagens ”ondhet” måste jag bara få säga att… jag fick himla mycket gjort idag, andra också, utan att förstå varför. Så därför tror jag att många kommer att sova gott i natt eftersom jag förmått dem att ta tag i en massa gamla ärenden… Det är inte bra att ha saker ogjord alltför länge… om inte annat så hamnar det blomvatten på lapparna… och då vet ju alla att; ju mindre lappen är… ju mer svårläst blir den. Men det betyder inte att man kan strunta i den… Behöver jag berätta att jag inte riktigt ätit än… mackan var slut… Kom just att tänka på att det kanske bara blir jag som sover gott… de jag drabbat idag har ju egentligen mest bara fått en massa besvärliga uppgifter av mig som de kanske måste fundera på i natt… om så är fallet… förlåt.

Av Soffan - 18 mars 2009 20:18

Bara för att gårdagen var en skrotdag har jag idag haft full upp att i smyg hämnas på allt och alla. Jag har gått igenom alla lappar på skrivbordet och satt mängder med ovetande människor i jobb. Har mejlat och krävt svar på massor med frågor… utan att lämna några förslag på lösningar. Haa.. riktigt grymt och olikt mig, jag som annars snällt brukar fråga om det blir bra om vi löser problemet så här eller så där… haha… En lapp missade jag dock... men där handlade det mer om att sätta mig i jobb… och jag var ju redan upptagen med att sysselsätta andra… Men nu har jag andra problem… sitter och funderar över vad jag ska äta… om jag ska äta… ska de bli påssopppa eller te o macka kanske.. eller omelett skulle vara gott… eller ingenting kanske. Har ju diskat redan… hm… te blir nog bra.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards