Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Soffan - 24 mars 2009 18:54

Gillar inte brev med liten text som man tvings ta ställning till ifrån diffusa avsändare. Nästan alltid är det ju reklam för någon produkt som avsändaren vill försöka få dig att tro att du måste ta till dig dvs köpa, prenumerera eller hur de nu vill att du ska bete dig för ge dem dina pengar. Det senaste jag drabbades av var ett företag som anklagade mig för att jag inte tagit notis till deras brev och heller inte påminnelsen… som jag för övrigt inte fått. Det handlade om en tjänst som de försökte få mig att tro var ett tvång och en nödvändighet att ha… på telefon sent i går kväll. Jag blev arg och la på… så nu är det väl bara att hoppas att det inte var ett av undantagen från all reklam och telefonförsäljning… men då får jag väl be om ursäkt då… och hoppas på att inte alla saker säljaren sa skulle hända... kommer att hända...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards