Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Soffan - 4 april 2009 18:17

Dottern blev också glad av skor idag, men hon har varit mer aktivt glad än mig och lagt ut en bild på sina jättesöta ballerinaskor på sin blogg. De har inte jag gjort, utan jag har minsann städat undan mina blommiga täckbyxor och tvättat. Och sitter nu och stirrar ut i hallen och undrar om jag ska boka om tvättstugan, nu när det är städat där ner också… haha… för att tvätta vinterjackor… Men de är väl ändå lite att ta i på en lördagskväll… eller…

Av Soffan - 4 april 2009 13:17

Förstår att jag är lite sent ute med vårtecken, men jag har sett årets första fjäril. En gul liten rackare… en Citronfjäril kanske… Fin i alla fall och sånt blir jag glad av… Man kan även bli glad av nya fina vårskor och av en vit fin kofta oxå…

Av Soffan - 4 april 2009 09:00

Lördag morgon, har inte tvättat i källaren på länge vilket innebär att det är rätt tomt i lådorna och fullt i tvättunnan. Knallade därför ner i tvättstugan… före åtta… men tyvärr var det bokat, men öde dvs ingen som tvättade… Men när jag väl var uppe och ute så tidigt var det ju bäst att genast förvalta tiden väl… promenad....  Solen skiner ju så fint idag och även om jag inte gillar att promenera så var det skönt och så måste jag ju tänka lite på stegen oxå... Det är ju vår ju… kanske på riktigt denna gång…   

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards