Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Soffan - 8 april 2009 18:23

Om man inte gör rätt från början så får man göra om…  och det har jag gjort idag… flera gånger. Men det är faktiskt rätt sällan man gör så genomtänkta fel som jag gjort idag… och det kan kanske trösta något. Men inte riktigt… känns rätt surt just nu. Lika surt som att jag för första gången tvättade bilen i går och nu spöregnar det och blir sulligt på vägarna igen. Men den är ju grann just nu i alla fall. Men det finns något som verkligen roar mig idag… och det är att min tidigare spaning har gett resultat... vilket i och för sig endast ger mig mer jobb… men ändå. Tror därmed det är dags för ”Den ofrivillige bloggaren…” att byta bloggtitel till ”Utan spaning – ingen aning…”

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards