Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Soffan - 9 april 2009 22:20

Jag har trist nog inte riktigt kommit i påskstämning än, men ska göra mitt bästa för att pynta till det lite i morgon. Har inte handlat godis till påskäggen heller… som tur är. Har däremot köpt fina tulpaner som ser påskiga ut. Något jag funderade över när jag handlade var hur folk kan handla så himla mycket, inte bara mat, utan även påskdun. Jag har samma påskdun kvar sen jag var barn. Dunen var de finaste jag sett i hela mitt liv. Dom var små runda duniga, rosa och gula, ihopsnörad med prickiga dun. Minns inte riktigt men jag tror jag köpte dem på Hötorget… kanske… Men dom är i alla fall fortfarande de finaste dunen man kan tänka sig… varje påsk.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards