Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg under april 2009

Av Soffan - 23 april 2009 18:59

Nu har jag sparat i dagar, veckor och månader på några lotter. Lite skrockfullt, men idag känns det som om det är en bra dag att vinna slantar, i massor… så nu ska jag skrapa och greja. Så utifall om jag inte dyker upp i morgon… då vet ni… Ny bikini köpte jag ju i somras… och snabba resor är jag bra på. Lite sämre på traditionell semesterplanering… men om det blir vinst då blir de semester omedelbums… behöver det efter dagens möte med förargade män…    

Av Soffan - 21 april 2009 20:15

Det är många nästan på gång just nu; idag har jag nästan träna… haha… nä då… har faktiskt många riktiga nästan också… Har nästan valt kakel till köket, har nästan bestämt semesterplaner, har nästan bestämt mig för att köpa en garderob till hallen… har några till också… men dom ska jag fundera lite längre på. För dom är rätt livsavgörande om man säger så... I övrigt är det rätt fantastiskt vad man kan få till det utan ansträngning… eller kanske just på grund av det. Tror jag har fått ischias…

Av Soffan - 18 april 2009 23:18

Stor och liten på kvällspromenad i vårsolen...

Av Soffan - 18 april 2009 17:20

Med risk för att verka tjatig, men det är ordning på rabarbern…

Av Soffan - 17 april 2009 23:12

Kom just på en sak angående mig balkong… det är nog i hobbytidningar för tittskåp som jag ska leta inredningstips för min balkong…

Av Soffan - 17 april 2009 18:02

Det finns massor med tidningar nu att läsa om hur man ska inreda sin balkong så den blir så där riktigt mysig… Sagt och gjort… nu är jag på gång… Har köpt hem en liten soffa, som jag kan ha kuddar i… hög mysfaktor… ska köpa ett nytt bord men gamla solstolen får duga i år igen… på golvet har jag tänkt mig en stråmatta. Sen ska ju naturligtvis alla blommorna ut och så… Men vänta nu… dom där tipsen är nog inte för mig… med en balkong på ca 1,8 kvadrat… Hur är det tänkt att man ska möblera en fågelholk?

Av Soffan - 16 april 2009 20:26

Om jag har drabbats hypokondrisk huvudvärk idag så är det i alla fall inte lika illa ställt med mig som med min spindellilja… den har en möglig lök… och så kan vi ju inte ha det… Gjorde tappra försök igår att skala bort de mjuka mögliga men utan att skada rötter och lök allt för mycket… Den är viktig för mig… min tjuvade lilla blomma… ser faktisk ut som en rymdvarelse när den blommar… blomman alltså… och vem kan motstå en sån…  

Av Soffan - 16 april 2009 13:23

I min skräck att drabbas av kräksjuka har jag nu framkallat kraftig huvudvärk… grattis till mig… Men jag skickar mängder med kramar och snälla tankar om tillfrisknande till de som verkligen är sjuka sen några dagar…. lider med er… Önskas ytterligare leverans av blåbärssopa… ?

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards