Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Soffan - 24 maj 2009 17:53

Suck och stön. Har åskvädershuvudvärk, kan låta gnälligt, men oavsett så är det trist. Fast det känns bättre att tänka så, än att tro att snuvan tagit ny kraft och riktning. För nått sånt trams har jag inte tid med nu. Har ju ett uppdrag under morgondagen; att förgylla tillvaron för mina kära kollegor med min närvaro… host host… Har dessutom försummat rabarberinspektionen under ett längre tag på grund av snorandet. Kanske inte ens kan göra anspråk på dem längre… ve o fasa. Längtar ju kolossalt efter att äta årets första rabarberpaj med stora mängder vaniljsås… Men innan dess ska jag ta och äta supergod macka som jag fick av dotterns svärmor igår… inte hembakad men bortbakad… God i alla fall, speciellt med messmör och omager ost…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards