Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Soffan - 21 juni 2009 22:19

Hm… vilodag… hade ju ett uppdrag idag oxå, välja tapeter. Å det är klart, kanske inte främst genom min insats. Fick slutligen hjälp av M och P… tack snälla. Hoppas nu att jag inte hinner ångra mig till i morron… haha… Men nu e de i alla fall gjort och jag får slappa framför tv igen… Metal - en hårdrocksresa… svt2 får till det bra ibland. Men varför så sent, är ju trött nu ju... måste ju läsa lite oxå...

Av Soffan - 21 juni 2009 17:10

21 juni och det går mot mörkare tider.. haha… ja.. vad ska man säga?? Just de där, är i alla fall något jag inte är intresserad av att höra. Inte än. Vill ha en lång behagig semester innan… en riktig långsemester… som är så lång att man verkligen längtar tillbaka till jobb och rutiner… Men jag måste tålmodigt vänta ett tag till… även om de börjar kännas lite tröstlöst nu. Så i väntan på ledighet har jag testat att cykla, efter ca 7 års uppehåll med nåra få undantag… gick sådär…vingligt men inga skrubbsår. Lilla vovven fick följa, det vart hans cykeldebut i korg. Kanske något förnedrade för en liten grabb… men tror han gillade det… i smyg. Har även lyckats stega över 12 000 steg… på en och samma dag.. haha… är nog personbästa. Möte dock en glädjedödande granne som upplyste mig om att han minsann gick 18 000 steg... varje dag... suck... Men de där var igår… Idag har jag vilodag med vissa avbrott för ätande och byte av sida i boken…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards