Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Soffan - 24 juni 2009 21:00

Har tänkt om angående mina onda tankar på en totalasfaltering av hela gården. Det är skönt att gå barfota i gräset… trots fästingar. Fast dom kanske inte finns på stadsgräsmattor.. fast varför skulle dom bara finnas i skogen?  Jaja… är ju vaccinerad nu i alla fall…. Fast de gör dom inte mindre otrevliga. Fikade föresten med dottern på vägen hem från stora staden idag. Känns så bra när man efter att ha ätit nyttig och näringsriktig mat under en hel dag klämmer i sig en stor mastig bakelse… gott va de. Man har ju lixom förtjänat den då... haha... Och jag har ännu inte ångrat mig angående mitt val av tapeter till hallen… fastän det kommer att dröja en vecka till innan dom ska upp… och så skiner solen och det är varmt ute och i morron ska jag försöka hinna uppleva Mötley Crüe… Hej o hå.... de är mycke nu...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards