Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Soffan - 2 juli 2009 22:33

Vill bara på detta sätt låta meddela att jag dessutom hyser agg gentemot mygg och knott, inte bara fästingar alltså… De där flygande friluftsmarodörerna är ju galna nu… och jag ser ut som en… bulig knott- och myggbiten osolad kontorsarbetare… Måste köpa ny Mygga i morron… verkar ha tagit slut… hittar den inte i all fall... Gäller att gå fort och aldrig stanna… men förklara de för en liten ständigt pinkande hanhund…

Av Soffan - 2 juli 2009 21:54

Fick ett mycket efterlängtat meddelande idag… de var bara så oväntat efter så lång tid att jag inte visste hur jag skulle hantera det. Växlade snabbt mellan överlycklig till skitförbannad till… har nog fortfarande inte bestämt mig än. Ska fundera ett tag till… men lite glad blev jag allt…

Skaffade mig mer jobb idag också… som en följd av kvällens möte… men det känns som en mindre belastning än orsaken till mötet. Ska bli lite kul också. Har aldrig skrivit samman en handlingsplan för ogräs… och grannen K ska få visa vad hans nya kamera går för. För det måste ju naturligtvis dokumenteras, noga, med foton… varje insatsområde, strå för strå…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards