Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Soffan - 14 juli 2009 16:27

Psykbrytet är nära… så här blir det när saker inte blir klar på en gång. Var ju ute och slarvade bort orken i morse genom en "jättepromenad" och efter en sån ”ansträngning” måste man ju vila… Och vad händer då? Jo, tillfälle ges till att börja fundera över något som visade sig vara lätt ångestframkallande, att fundera ut hur jag ska möblera en icke möblerbar hall. Om allt hade kommit på plats omedelbums, har jag inte ens funderat… men här är jag nu… funderandes och velandes… och alternativa lösningar lyckas jag alltid fundera ut… Hoppas den beställda tapetrullen kommer så jag kan greja färdigt... orkar inte bära runt sakerna en gång till.

Av Soffan - 14 juli 2009 12:58

Så himla typiskt, har gått en för mig, riktig långpromenad. Det dök upp en väninna i morse som har helt andra promenadvanor än mig… dvs. hon har dom… Och så glömde jag stegräknaren… inte för att jag måste ha den för att bevisa något men det är skoj att ha koll på hur långt man tar sig när man knallar och går. Syftet med morgonens rundtur var att titta på olika lägenheter. Så få se om vi ännu en gång kommer att bo grannar eller i alla fall nästintill. Grannar har för mig en mycket vid innebörd. Har i ett tidigare liv bott så ensligt att bara man såg till andra hus så räknades de som grannar…. Hade sin tjusning det också…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards