Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Soffan - 25 juli 2009 13:51

Spöregn är en bra motivationsfaktor för hemmapyssel. Har just lagat skafferidörren eller snarare låset, som gick i baklås på julafton om jag inte missminner. Fick i alla fall lov att bryta mig in. Lagningen bestod i och för sig främst i ett avlägsnande av själva låskonstruktionen… Men ändå… Nu är det lagat och jag slipper blåmärken på överarmen på grund av den ständigt halvöppna dörren. För nu är den stängd.

Garderoberna är på plats i hallen också så nu fattas det bara inredning… dom ska ju uppfylla många krav… men inte samma krav jag ställde när jag senast köpte ett par skor… för dom skulle vara sköna, inte för tunga, vattentäta, torka snabbt utifall de blir blöta i alla fall och sen skulle jag vara fin i dom också… De blev ett par Haglöfs Crag EVO Q… för stenig terräng… Hmm... jaa.. dom är praktisk i alla fall...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards