Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Soffan - 30 juli 2009 11:13

Den mycket entusiastiske lille vovven som på när håll följt mitt förkylningsförlopp gav upp i natt. Han behövde sova och lade sig helt sonika i vardagsrummet redan tidigt på kvällen. En tydlig markering… ligg du och hosta i din säng… så sover jag på soffan i stället och inte i min korg i samma rum som dig… Så idag har jag sällskap av en pigg och glad hund som sovit gott i natt. Och själv verkar jag pigga på mig… Kan inte bli annat av film, två kassar med böcker, blomma och choklad. Tack M och K som inte räds ”lite” snuva… Och själv är jag också tacksam för att jag i alla fall inte har svinkoppor… haha… Förlåt C… men tycker de var lite skoj i alla fall… även om jag vet att det kliar fasligt.

Men nu är det dags att på allvar botanisera bland alla böcker. Viktiga beslut som ska tas nu... tex i vilken ordning böckerna ska läsas...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards