Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Soffan - 1 augusti 2009 22:57

Hur kan de bara vara möjligt att glömma av en 200 grams chokladkaka i kylen…? Trodde det var omöjligt men nu har det i all fall hänt. Har ju gått och tittat på den i flera dagar, dvs. varje gång jag öppnat kylen. Och när det sen blir lördag och dags för lördagsgodis då knallar jag minsann troget över till lilla affären som föder mig och som även tillhandahåller godis och köper lösgodis. Det innebär ju att chokladkakan ska ligga där och fresta mig ända tills nästa lördag… Oerhörda i-landsproblem det här... har fler också… men dom tänker jag bespara er i kväll… Ska istället fortsätta kvällen med att försöka förstå mig på min nya kamera, den köpångestframkallande… har kommit till av/på, fått i laddat batteri och minneskort och ska strax eller i morgon kanske närma mig själva fotograferandet…. för den kan sånt, så nu är det bara upp till mig att lära mig vad den kan... och det är mycket... typ sånt här... Advanced Auto Tracking-AF-funktionen med Motion Analysis... Hjälp...!

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards