Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Soffan - 20 augusti 2009 18:16

Gårdagens vackra väder har idag förvandlats till.. mycket annat än sol och vackert väder. Men efter en hård jobbmorron, vilken mer eller mindre startade redan i fem tiden där mobilerna fick jobba hårdare än någonsin, var det dags för en promenad. Eller jag hade ganska lugnt på morron. Min dator känner att jag är i behov av lugn och ro så den släpper på inga villkor in mig i jobbdatorn. Och mobilen hakade på och var tyst. Misstänker att mitt jobbstrul kommer att drabba mig av oanade krafter i nästa vecka i stället. Men som sagt, dags för en rapport från fjällvärlden. Vi har det bra här uppe i backen. Det blåser för jäkligt idag men det hindrade ju inte en skaplig promenad upp på en fjälltopp. Eller promenad... klättring snarare. Där det, hör och häpna, blåste än värre. Men de va fint och svindelframkallande. Nu har övriga travat in i bastun, vilket möjliggjordes tack vare i härdigt dragande och slitande i olikfärgade kablar tidigare på kvällen... Sen är det dags att äta igen... det äts rätt så mycket... och gott är det.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards