Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Soffan - 29 augusti 2009 14:18

Ett förtydligande, på eftermiddagen ska jag stanna hemma och begrunda mina köpsynder. För nu på förmiddagen mellan besöken i tvättstugan har jag inhandlat de sommarskor jag snålade och inte köpte i våras när jag provade och behövde dem. Att jag sedan drabbades av en ögonblicklig förälskelse i en… kappa… var lite oväntat, speciellt för mig. Den fick i alla fall följa med hem på prov. Få se senare idag om den klarar ”dotterinspektionen” och blir godkänd. Om inte, så testar jag med mamma istället… haha… Och med endast två par hela jeans tycker jag minsann att det var helt befogat att få köpa ett par nya såna i alla fall… Men tre par sommarskor va kanske att ta i…. Men så gjorde faktiskt min farmor… hon förberedde sig inför kommande vår och hade fina vårskor innan andra ens hade hunnit tänka vår och skor…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards