Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Soffan - 8 september 2009 21:41

Kunde som synes inte låta bli att pilla och greja och fixa lite i bloggen. Är inte direkt så där säker på att blev bättre men det blev i alla fall annorlunda. Måste dessutom komma ihåg att det är ny adress hit. Ska fundera lite mer innan jag grejar mer... dvs de börjar bli dags att byta rum... till det utan dator... än så länge.


Nattinatt...

Av Soffan - 8 september 2009 17:55

Sen inte nog med det… va lurigt det har blivit här på sidan. Har fullt upp med att hitta rätt här bakom eller hur jag ska säga. Adresser som ska bytas, toppbild kan läggas till och en massa annat… Kommer att ha fullt upp ikväll… el troligare nån annan kväll … Nu står ”stilla hunger” på att göra listan… och så välfyllt som mitt kylskåp är, lite ironi, så innebär det ett besök på den lokala butiken...

Av Soffan - 8 september 2009 17:28

Det är troligen en fejktisdag idag, för som det varit idag kan det inte varit annat än en måndag, en besvärlig och krånglig måndag. Har efter sju år tydligen inte lärt mig fylla i lönerapporten. Gör om gör rätt…typ.  Men på nått sätt så trillar det in lön var månad i alla fall, oavsett. Sen har någon har ställt om skrivbordsstolen, kan iofs vara jag själv som gjort det… alla tänkbara program har velat uppdatera sig samtidigt och jobbtelefonen har fungerat… till skillnad mot hemtelefonen… och sen som grädden på moset… möttes jag av den största tvestjärt jag nånsin sett, mitt på golvet i vardagsrummet. Kan just undra när den flyttat in. Och sen är de väl så, finns de en finns de fler…

En dag fylld av I-landsproblem...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards