Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Soffan - 17 september 2009 18:29

Har under en lång tid invaggats i vissheten om att det minsann är hur enkelt som helst att montera kabelkanaler… Visst, det är det säkert. Om man har aparmar och giraffben… och ett ögonmått som är mer finjusterat än på metern… Svettig på näsan och halv lam i armarna har jag nu fått upp… en del… Räknade naturligtvis fel på åtgången av kanaler, dessutom drogs kabeln med när jag på ett ben ståendes på tå pillade kabeln i kanalen så när jag kom till slutet, som inte var det riktiga slutet eftersom kanalen tog slut… då va den jäkla kabeln också slut. Utan svordomar eller andra högljudda känsloyttringar pillade jag omedelbart ner alltsammans och började om från början. Och nu kan jag bara säga ett det går kanonbra att fästa kabeln med påsklämmor också i befintlig elkabel… så de så… Känner mig dock mycket mogen och glad utan, eller i alla fall halvt utan, nätverkskabel på golvet genom hela hallen… men jag har oxå lärt mig att; Nätverkskabel i vid taket kräver långa armar... eller hög pall.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards