Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Soffan - 21 september 2009 21:14

Var nog inte bara matbrist… mår lite skumt… mina ögon har krympt och jag fryser. Har aktat mig jättenoga för dagisbarn… men buss åker jag. Tycker alla hostar och snorar. Fast jag stressade nog själv upp ett helt plan med folk när jag var ut och flög för ett litet tag sen… Host host… och paniken var nära. Dags för c-vitamin, te, filt, tv och soffläge. Zappar mellan Anka och de två fnattarna och CSI NY… och tänker positiva tankar som inte inbegriper snuva…

Av Soffan - 21 september 2009 19:15

Messmör gör underverk när det gäller att dämpa ett kraftigt godissug… snabbt… Fram med burken, hyvla en ostskiva, på med messmör, rulla ihop osten… mumsa och njut. Smakar inte som choklad… men de får duga en sån här dag. Tar på krafterna att laga mat vilket är jobbigt om man är alltför hungrig. Kom just på att jag har osötad messmör… hjälper alltså inte speciellt mycket mot godissug… men de är ju gott i alla fall… klart underskattat pålägg… Snart kommer jag att bli mätt i magen... men kladdat ner spisen så fasligt. Beror nog oxå på matbrist... yrseln som får mig att spilla alldeles extra mycket... Matdags...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards