Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Soffan - 22 september 2009 22:07

Moderna Museet och Salvador Dalí. Så lite tid och så mycket att uppleva… Undrar när jag ska hinna fara till huvudstaden på en kulturell utflykt?  

Av Soffan - 22 september 2009 19:14

Lilla vovven är jättesnäll mot mig. Han låter mig vinna när vi leker med den, nu mer, benlösa ikeastrutsen. Den är slemmig av dregel och rätt äcklig att ens bara nudda. Och… som sagt, lilla vovven låter nu mig vinna leken ”snabbast vinner”. Åh, de är precis vad jag inte vill. Blir ju kladdig om fingrarna… blähää…

Passade på att ta lite ledigt idag, bara för att göra mest ingenting. Och det har jag hållit rätt så länge. Ända tills vovven prompt bestämt sig för att något trillat in under soffan. Soffan är så jäkla tung och dessutom låg att man inget ser under den och jag orkar inte lyfta den… En pipande vovve är inte att leka med… därför leker vi nu med äckliga strutsen… så att jag samtidigt kan se på 2 1/2 män... lättsmält tvunderhållning som dessutom är skoj... en favoritserie till och med...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards