Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Soffan - 2 oktober 2009 22:15

Är medveten om att jag kanske tog i en smula när jag utnämnde mig själv till en naturbegåvning rörande Extreme Home Makeover… är nog snarare kaos jag är en mästare att skapa. Kommer att ta flera månader innan jag hittat rätt på och sorterat alla lösa papper och rapporter som bytt plats idag. Men nu är det så här att jag vet att det ibland finns en gigantisk dokumentförstörare på övervåningen… och vi lever ju i det ”papperslösa samhället”… kanske dags att leva upp till det… blir i alla fall enklare… hehe… Ska fundera på det, sen, för nu zappar jag mellan ettan och trean… Hotet inifrån eller Bourne identity… kan inte välja… 

Av Soffan - 2 oktober 2009 11:58

Extreme Home Makeover; jag är en naturbegåvning… Fast här handlar det mera om kontorsvarianten. Har skapat ett litet mysigt bo vid skrivbordet bakom stora hyllor… ingen ser mig – och jag ser ingen. Inget kontorslandskap här inte… Egentligen tyder det troligen mest på att jag har större rum än vad jag rimligen behöver… men.. men… allt mitt är mitt och allt ditt är mitt… och allt samlas det i mitt rum. Enda missberäkningen hittills idag är att jag missade ”matresan” nu på lunchen och därmed efterrätt på grund av mitt dolda läge bakom bokhyllan… Syns man inte - finns man inte.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards