Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Soffan - 22 oktober 2009 21:34

Har mycket att stå i imorron… viktiga uppdrag. Det viktigaste inkluderar ett bageribesök… Har inte riktigt bestämt vilket än, men de löser sig… Känner ingen oror för det, så det ska ingen annan heller behöva göra, tycker jag… Önskelistan är levererad… Så jag tycker jag är redo att bara luta mig tillbaka och låta det ske… det oundvikliga åldrande…

Av Soffan - 22 oktober 2009 18:37

Stillsammare och mindre frustrerande dag idag. Såg leksingarna förlora en riktigt usel match igår kväll. De var så illa att det var synd om spelarna… Hemsk att höra hur vuxna män, för det är främst män, gapa, svära och skrika om hur de skulle spela istället… Men om de nu är så oerhört duktiga själv så är det ju märkligt att de inte själva står på isen… Förstår att många drar sig för att ta med barn på ishockey… trist för jag kan inte minnas att det var så aggressiva tongångar när jag va liten och följde med på hockey… Bäst att säga det själv... jaa, de var ett tag sen jag var liten...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards