Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Soffan - 4 januari 2010 00:33

Fy, det är mitt i natten och jag är en person med stort sömnbehov. Blev bara väldigt fängslad i soffan av kvällens film på 3an, Departed. Hade inte sett den tidigare. Eller jag har nog egentligen tillbringat en större del av dagen i soffan och funderat… med en bok i näven. Nu har jag omöjliggjort, eller i alla fall för tillfället, ett återinskaffande av någon form av reptil. Har såld lilla Ms terrarium. Vi var överens om det redan för länge sen men det har tagit tid för mig att släppa tankarna på att hämta hem Frasse igen. Men nu är kört för nu har han ingen hus längre.

Nä, nu får boken allt släppa taget om soffan och följa med mig till ett annat rum med bekvämare nattmöblering, typ säng.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards