Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Soffan - 9 februari 2010 21:44

Menade inte att låta gnällig tidigare… tv och tvätt… jag har ju hunnit med så mycket annat också än bara det… jag har t.ex krossat min bästa temugg, satt en gurkskiva i halsen och fick på så sätt en kvackande andnödsupplevelse… de får man minsann inte alla dagar inte och sen tappade jag fina designtelefonen i golvet. Vilket inte var meningen… men nu kanske jag äntligen kommer att skaffa en annan. Skulle ju kunna vara skoj att kunna svara nån gång emellanåt i telefonen oxå. Har även sniffar runt och letat konstig lukt ända tills jag kom ihåg att jag tänt ett doftljus med oidentifierbar doft. Sen har jag ju faktiskt tittat på tv och tvättat också…

Av Soffan - 9 februari 2010 19:01

Lider av en smula beslutsångest. Skulle ha varit på ett årsmöte några mil bort men frös o ynkade när jag kom hem så orken tog slut och jag åkte inte dit. Sen funderade jag på bio… men det är fortfarande kallt ute och antingen ska jag gå och frysa både dit och hem eller ta bil och frysa på hemvägen och dessutom frysa inne på bion eftersom det alltid är kallt där. Eller så ska jag bara stanna hemma och kolla på tv och tvätta… men lik förbaskat frysa, för det är kallt hemma oxå…

Nu är i alla fall bion borta bland valen... började för 4 minuter sen... Blir alltså tv och tvätt ikväll då...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards