Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Soffan - 15 februari 2010 20:48

Vem skulle inte vilja jobba eller hobbypyssla i en kotte? Ska absolut be chefen om en egen kotte i morron. Känner att jag om möjligt skulle bli ännu mer kreativ och ekonomiskt lönsam med en egen kotte att planera i. Grannen K kom även just med en genial idé…. Vi har stor gräsmatta bakom huset… alltså oanade möjligheter att tjäna extra pengar på kottuthyrning… Hm… undrar om min hjärna fungerar lite konstigt idag pga. näringsbrist eller nått sånt….

Av Soffan - 15 februari 2010 20:08

       


Lilla vovven på snöflingejakt... Vilket ser betydligt roligare ut än min "snöjakt" på balkongen men nu har jag i alla fall gjort mitt för att den inte ska trilla ner. Det var över halvmetern med snö på "fågelholken"... och även om den är liten så tog det tid att skotta med sopskyffeln...

Av Soffan - 15 februari 2010 12:14

Känner mig plötsligt väldigt ertappad rörande vad jag läst för blogg och inte... hehe... men hävdar fortfarande att jag lever ett mer okomplicerat liv... där tvätta sminkborstar inte upptar tid från "viktiga" kulturella upplevelser så som bokläsande och filmtittande... eller andra livsnödvändiga grejer... typ slappa i soffan och äta lördagsgodis...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards