Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Soffan - 25 februari 2010 16:34

Skäms, men bara en smula. Brukar vanligtvis vara stolt över min köptrohet och handla på hemmaorten men inte idag… Kassen väger tungt med fynd från annan bokrea än den lokala... Ledsen lilla M, tänker du handla mat på kortet idag så finns det nog inga pengar kvar…  

Av Soffan - 25 februari 2010 07:35

Finns viss risk att jag missar buss nummer fyra oxå… men jag är på gång. Vaknade alltför tidigt och slog på tv… såg Finland vinna och där försvann buss ett och två. Buss nummer tre avgick när Sverige låg under… och ja, jag är på gång. Attans… underläge igen… Nu är det bara komposten som ska med ut och boken och innan ska tänderna borstas… sen är jag redo. Ska bara diska lite innan… och ruska två mattor. Har fortfarande för avsikt att hinna med bussen… Ser ut att bli en vacker men ganska kall lönedag idag… och just ja... var är bokrean...?

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards