Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Soffan - 2 april 2010 12:59

Testade nyss en grej… att stryka två gardiner samtidigt och det gick… så där… Inget jag kommer att rekommendera andra alltså… Känns lite trist att det inte blev så bra som jag önskat… Gillar ju inte att stryka och det skulle ju ha kunnat gå så mycket snabbare så här…


Undrar om lilla vovven och jag ska gå ut och fotografera lortig snö i stället...

Av Soffan - 2 april 2010 10:04

Det är nästan sol idag och jag är redo att plocka ner de svarta gardinerna som suttit uppe sen i höstas. Finns flera skäl till att det ska ske nu och helst dessutom idag… men mest för att jag har tid och för att jag har köpt nya jättefina gardiner. Eller dom ska i och för sig inte bytas ut mot dom svarta utan dom nya ska sitta i köket… Dom svarta ska bytas ut mot gamla gula med grejer på… Det blev snurrigt känner jag… men om någon undrar så ska jag byta gardiner i minst två rum idag… och tvätta fönstren, förutsatt att inte fingrarna fryser sönder… Blev så inspirerad att hemmapyssla efter att jag i igår kväll var med vännen M och tittade på hennes nya hem... med rena fönster och stor balkong...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards