Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Soffan - 8 april 2010 15:55

Vill man uppleva spänning, drama och pulshöjande dramatik… då är det bara att besöka en biltvättsinrättning. Har haft nöjet eller snarare det tvivelaktiga nöjet att, på första parkett, följa ett turordningsdrama. Kände mig dessutom slutligen tvingad att ge mig in i det jag också... Jag var ju oxå en av de ”drabbade”… och ville inte att den gamle mannen som var på tur att köra in i tvätthallen, skulle åka på stryk, trots att han hade rätt… de var ju hans tur, om man säger så… och jag ville ju dessutom tvätta nån gång jag oxå, helst innan kvällen. Man behöver alltså inte besöka en hockeyrink för att uppleva hög testosteronhalt och folk.. dvs. män som skriker och som ”kan och vet bäst”… Är medveten om att jag generaliserade en smula… men vilka idioter det finns… suck.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards