Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Soffan - 10 april 2010 17:54

Ibland kan man komma på oväntade saker att vara tacksam för… och idag är jag tacksam för att jag inte suttit och skrivit högskoleprovet… men hoppas samtidigt verkligen att det gått bra för vännen M som gjort det idag... Själv har jag istället suttit på restaurang me lilla M och ätit trerätters och nu intagit soffläge... me bok och lördagsgodis...


Av Soffan - 10 april 2010 10:24

Har allvarliga funderingar på att äntligen greppa häftpistolen och knalla ner i källaren och greja plast i källarfönstren… men innan det ska jag sätta mig ner och fundera ut vilka slags självhjälps produkter jag bör införskaffa innan… för jag lär behöva dem. Kan ju inte ens hantera en vanlig häftapparat utan att blodvite uppstår.

Räddad… haha… plasthäftandet är uppskjutet… ska på "skogsmulletur" med fika… och det är betydligt roligare än att häfta plast… att jag sen inte vet skillnad på mer än ett par tre fåglar kvittar… man kommer långt med att veta skillnad på kråka, svan och domherre…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards