Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Soffan - 17 april 2010 17:46

Det är skitväder ute och lilla vovven piper och försöker locka mig att gå ut. Men jag vill inte… ville inte byta däck heller… men misstänker att det är två ”måsten” som jag inte klarar mig undan… Lovar att göra i alla fall det ena efter att jag tittat klart på Chuck…

Av Soffan - 17 april 2010 11:56

Ingen sol idag utan snarare regn eller vad det nu är som trillar ner. Det var kallt ute i alla fall. Men det kan kvitta vilket som, har några kilo jobb att ”leka” med idag efter att jag besvarat en klurig enkät som rör ämnet straffsatser… och rättsmedvetenhet. Har en hel del synpunkter i denna fråga men dem ska jag bespara andra och bara svara på ställda frågor och inget annat. För när man läser Norman Lewis bok Maffia om den sicilianska maffians historia så kan man ändå vara glad över det rättssystem vi ändock har… Det har ju trots allt utvecklats en del sedan mängder av kvinnor brändes på bål...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards