Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Soffan - 8 maj 2010 11:16

Visserligen ett i-landsproblem men det verkas som om mina senaste lästa böcker har samma tema… mänsklig ondska och illvilja. Måste välja mina böcker bättre… blir ju deppig. Hädan efter får bara varannan bok får vara ickeuppmuntrande. Men det är ju lite svårt eftersom jag helt fastnat i historiska romaner just nu… leve 1300-talets orättvisor och elände… Hm… var tog slemmiga Lemmy vägen… hans biografi var den senaste som var riktigt skoj och underhållande… måste läsa mer sånt… Eller kanske en vanlig hederlig deckare kanske… eller annars ska jag kanske läsa om hela serien om Sookie Stackhouse på svenska, så långt det nu finns översatta böcker… eller köpa den tionde engelska boken i serien och läsa den… eller gå ut och känna efter om det är varmt ute eller om det bara är som det ser ut… har ju en present att leverera…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards