Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Soffan - 13 maj 2010 20:29

Behövde vädra hjärnan efter att ha läst klar Hypnotisören… den blev aldrig så bra som jag hoppats… Så jag har inte bara pyntat kryddhyllan med små flingpaket och sett ett antal avsnitt av Californication utan även ätit godaste drömrulltårtan. Men för att få rulltårta behövdes en promenad, tyckte jag behövde det efter läsandet men naturligtvis började det ösregna… men medans jeansen hängde på tork bjöds det på fika hos mamma. Regnjacka är värdelöst i spöregn utan regnbyxor…

Av Soffan - 13 maj 2010 09:54

Tänkte att en enda mening skulle få dela med mig av min morgon… det regnar och jag stannar i soffan under filten lyssnades på Judas Priest läsandes Hypnotisören en bok jag ännu inte bestämt mig för om jag gillar eller inte trots att jag nu läst 435 sidor jag är inte frukosthungrig eftersom jag igår köpte goda kryddade bagerimackor som jag nu på morron ätit med messmör och god fet ost till en stor kopp te… måste andas lite emellan… och nu fortsätta läsa boken för att se om den blir något annat än en välskriven bok som inte riktigt engagerar mig…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards