Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg under juni 2010

Av Soffan - 12 juni 2010 08:54

Undrar om det serveras frukost på hotellet? Menar en sån där riktig hotellfrukost där man av platsbrist i magen måste välja bort en massa godsaker… Men men… de får bli bra me hemmafrukost… regnar så fasligt idag så jag vill nog inte går ut.

Av Soffan - 11 juni 2010 23:02

Hm.. är inte direkt nån ”partypingla” på fredagarna jag inte… eller inte nån annan dag heller för den delen. Men jag tog mig ut ikväll för en mumsig matbit, tillsammans med stora M… med efterrätt oxå… Men med vår bristande förmåga till alla former av logistik yrade vi runt ett bra tag innan vi träffades där vi skulle… trots ständig mobilkontakt… Är nog faktiskt att se som en bedrift att tappa bort varandra i vår lilla stad. Men jag frös hem snabbt… plus att ”ätosovklockan” gjorde sig påmind. Är värdelöst trött på fredagarna efter en veckas jobb… Men nu är de dags för sängen och Supernatural på tv… båda efterlängtade...

Av Soffan - 11 juni 2010 12:39

Blåst och regn... var tog solen vägen? Ähh... just ja... de är ju skolavslutning och helg... Så tokigt jag tänkte... ;) Måste vara den uteblivna efterrätten som spökar och ger mig kasst omdöme...

Av Soffan - 10 juni 2010 21:33

Åhh… höll på att glömma… STORT GRATTIS till stora M som nu e färdig usk... Lovar att försöka lindra dagens motighet med nått gott i morron...

Av Soffan - 10 juni 2010 21:22

Tror det är dags att gå och lägga sig innan dagens flyt vänder… för jag har inte fått fortkörningsböter av nån osöt polis och jag har inte backat på nått träd som bara plötsligt stod där och jag har inte fått emotta ett endaste klagomål idag, inte ens på mejl… förutom ett surt missförstånd… men såna är ju lätt att rätta till. Jag har dessutom efter att ha sparat en massa skattepengar äntligen fått spendera skattepengar… andras pengar… och det är ju alltid roligare att utveckla än avveckla. Tror allt vände igår när lilla G log så rart. Och så bjöd chefen på födelsedagstårta idag och just ja, jag fick ju en present igår… utan att ha födelsedag… för paket de kan man få ändå…

Av Soffan - 9 juni 2010 08:30

Sovmorgon och utvilad… näää. Halv fem såg jag mig besegrad och uppjagad ur goa sängen av en mycket ettrig mygga. Eller jag vet inte om det var en mygga. Såg den lixom aldrig. Dom är ju så små… och är inte så lätt att fokusera i mörkret. Men det man inte ser – det finns inte… så jag bestämd mig slutligen för att det troligen bara var mitt ständiga sällskap… öronsusningarna… som uppfunnit ett nytt ljud åt mig… bzzzzzzzz-ljudet.

Av Soffan - 8 juni 2010 21:24

Det där med tavlor, de har jag lagt ner efter glaskraschen. Eller en till tavla sitter faktiskt på väggen nu… och det är Sid Vicious som flyttat upp från golvet. Han gör sig rätt fint i det rosa flickrummet. Men sen var det de där med kökskakel… nu är de sjutton dags. Inte för att det är absolut nödvändigt... men det ser finare ut. Tycker man ska skynda långsamt och det tycker jag nog att jag gjort rätt länge nu. Jag laddar alltså inför semestern då allt ska hända… fast långsamt.

Av Soffan - 7 juni 2010 22:01

Första myggbettet - på kinden – var annars? Ser ut som en röd boll och jag lovar att de kliar… suck.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards