Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Soffan - 4 juli 2010 20:50

Låter otroligt, men jag är lite sugen på att laga mat, eller i alla fall äta. Kryddat ska det vara och med tuggmotstånd, kött eller fisk, de kvittar. Hade ju planerat för en festivalvåffla igår… men den glömde jag tack vare Jay-Z… så nu får de vara till nästa gång tillfälle bjuds. Kan inte fatta, men våfflorna är så galet goda och säkert lika galet onyttiga. Men som sagt, mat med tuggmotstånd är efterlängtat idag…

Av Soffan - 4 juli 2010 13:02

Smet iväg en stund från jobb igår för att se Jay-Z… och jag lovar att det skulle ha grämt länge mig om jag inte gjort det… Vet inte hur jag ska uttrycka mig… men de var vackert… Det lär dessutom ska ha varit årets varmaste dag igår… och de ifrågasätter jag inte alls. För det var nog varmaste natten också… Så man kan väl säga som så… de var en lysande avslutning på festivalen och en mycket bra start på stundande semester…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards