Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Soffan - 15 juli 2010 18:31

När det gällde badandet och valet mellan sand, gräs eller brygga gjorde jag det enkelt för mig, för jag har prickat in två av tre idag. Har alltså ägnat hela dagen åt viktiga saker såsom att bada… många gånger. Första utflykten; gräsbadet med dotter, lilla G och vovven… andra; vid bryggbadet var jag ”ensam” ett litet tag tills stora M dök upp… försökte vara lite vitsig där… för M dyker inte… Hon tar sig i vattnet med värdighet och om jag inte retades skulle troligen amerikahatten sitta på huvet även i vattnet… Men hon tål mitt dykskvättande… hoppas jag… Är föresten ett populärt ställe det där… t.o.m polisen kom på besök...

Fast föda har intagits även idag… blev nån typ av platta köttbullar… men ändå inte pannbiff. Gillar de nya kryddorna jag hamstrat medan jag inte lagat nån mat.

Och sist men inte minst… Dolph Lundgren ska vara med i Chuck… och de ser jag fram mot.

Av Soffan - 15 juli 2010 08:43

Torsdag morgon och handtvätt… Märkligt att det ska vara enklare att handtvätta i hink i badrummet än att boka tvättstugan och ”handtvätta” i maskin. Kan i och för sig bero på mängden… det var inte tillräckligt mycket tvätt för att bli besvärligt. Besvärligt är det istället att välja badsjö idag… har att välja på sand, gräs eller brygga. Finns för- och nackdelar med de olika alternativen så det gäller att noggrant utvärdera innan beslut tas…

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards