Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Soffan - 20 juli 2010 18:59

Har grattat en av två namnsdagsfirare och den ofirade blir det nog nu snart, förutsatt att inget oförutsett händer inom de närmsta minuterna. Eftermiddagen har annars gått i rasande takt. Fick besök av en god vän som jag inte träffat på 20 år… och det blir en himla massa med år som man har att ta igen då, verbalt. Hoppas att vi inte blivit ytterligare 20 år äldre innan det är dags för nästa träff… för det var spännande, skoj och riktigt trevligt. Har nog saknat honom mer än jag förstått. Och så efter gårdagens filmförberedelse är jag nu snart redo att gå på bio och se Eclipse… Som jag sa tidigare… det är himla stressigt det här med att ha semester…  

Av Soffan - 20 juli 2010 08:27

Upptäckt att jag kommit in i semesterfasen… ”vad är de för dag idag?”… Har alltså vådligt dålig koll på vad det är för dag och datum och så. Insåg det nyss när jag genomgick samtliga humörstadier från skitförbannad till depp och acceptans över att jag glömt de två saker jag skulle komma ihåg att göra idag, som jag då trodde var redan igår och att jag glömt. Men nu är ordningen återställd, det är idag idag och inte igår och jag har alltså chansen att inte glömma bort det jag glömde igår… typ.

Av Soffan - 20 juli 2010 01:58

... magnolia… de va magnolia och inte ros som jag luktar nu istället för sjövatten…

Av Soffan - 20 juli 2010 01:45

Filmkväll till nu och då precis nu kommer jag på nått jobbigt… gillar inte att gå och lägga mig badad i sjövatten och måste alltså duscha… misstänker att mina grannar ogillar denna vana eller ovana...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards